Jaguar F-Type Forum banner

JagMadness Tunes

3.3K views 28 replies 8 participants last post by  Reechinc  
#1 ·
Heeft iemand de JagMadness Tunes op zijn V6 F-Type geïnstalleerd?

#5 ·
Is er iemand die de JagMadness Tunes op zijn V6 F Type heeft geïnstalleerd?
Ik heb er net drie besteld. De MAXPower Pro, de Throttle Response Controller en de AutoFlash van Madness.
Ik heb een tijdje met hun man uit Californië gesproken en hij vertelde me wat ik kon verwachten en dat ik olie/bougies misschien twee keer zo vaak als normaal moest vervangen (?). Ik moet nog een paar keer met hem praten, want blijkbaar moet ik een kaartbestand van de auto downloaden, naar hem sturen en hij maakt een nieuwe kaart speciaal voor die auto. Dat zou ongeveer een maand moeten duren. Twee daarvan zouden vandaag of morgen verzonden moeten worden. Ik ga wat aan de ophanging doen als hij de motor afstelt op SVR, of hoger. De uitlaat is geüpgraded voordat ik hem kocht. Ik zal je laten weten hoe deze uitpakken.

#6 ·
De jongens van JagMadness zitten bij mij om de hoek in Austin - echte autoliefhebbers, Jag is niet zo belangrijk voor hen, ze zijn in hart en nieren Alfa- en Arbarth-mensen, maar dat weerhoudt hen er niet van om ervoor te zorgen dat alles wat ze doen of verkopen van topkwaliteit is. Sommige van de complete auto's, waaronder een gele De Tomaso, zijn ongelooflijk.

#7 ·
JagMadness-mensen zitten bij mij om de hoek in Austin - echte autoliefhebbers, Jag is niet groot voor hen, ze zijn Alfa- en Arbarth-mensen in hart en nieren, maar dat weerhoudt hen er niet van om ervoor te zorgen dat alles wat ze doen of verkopen van topkwaliteit is. Sommige van de complete auto's, waaronder een gele De Tomaso, zijn ongelooflijk.
Ik zal er een keer langs moeten gaan! Ik heb net met ze gesproken. Ze hebben me geholpen met de rest van het pakket. Remmen, "gele zooi" en HR-veren (denk ik), ook al wilde ik hem helemaal niet verlagen. Toch laat ik het je weten als ik verder ga, ik zie dat nergens op het forum?

#8 ·
Dat is allemaal erg interessant. Toen ik met de man in Texas sprak, deelde hij dat de Jaguar F-Type als een V8 is gebouwd en dat ik daarom niets extra's hoefde te doen. Terwijl ik verder onderzoek doe, hoor ik over allerlei upgrades die worden toegepast, zoals remmen, uitlaatsystemen etc. Maar als ze zeggen dat de auto al voor een V8 is gebouwd, waarom doet dan iedereen al die extra verbeteringen?

#9 ·
Dat is allemaal erg interessant. Toen ik met de man in Tx sprak, deelde hij dat de Jaguar F-Type is gebouwd als een V8 en daarom zou ik niets extra's hoeven te doen. Terwijl ik meer onderzoek doe, hoor ik over allerlei upgrades die worden toegepast, zoals remmen, uitlaatsystemen etc. Maar als ze zeggen dat de auto al is gebouwd voor een V8, waarom doet dan iedereen al die extra verbeteringen?
Om het vermogen te vergroten, de handling te verbeteren en krachtigere remmen vanwege de vermogens- en handling-upgrades 🏎💥

#10 ·
Bedankt voor je reacties. Dat snap ik, maar als de mensen van JagMadness zeggen dat er niets anders nodig is, is het dan noodzakelijk of slechts een wens om zoveel elementen te veranderen? Ik vraag het omdat ik de toename van het vermogen etc. wilde, maar niet al die veranderingen wilde doormaken waar sommige mensen het over hebben om het te verkrijgen.

#21 ·
Dank u voor uw antwoorden. Ik begrijp dat, maar als de mensen van JagMadness zeggen dat er niets anders nodig is, is het dan nodig of gewoon een wens om zoveel elementen te vervangen? Ik vraag het omdat ik de toename van het vermogen etc. wilde, maar niet al die veranderingen wilde doormaken waar sommige mensen het over hebben om het te verkrijgen.
-Snel als een gek-, banden die doorslippen bij ongeveer 60 (gebruikte geen peddels, maar waarschijnlijk 3e, naar 4e).
Maar het is nu goed, heb hem net ingeruild.

#11 ·
Ze hebben geen van die upgrades in combinatie met de motortuning voorgesteld. Dit ben ik gewoon. Nadat de motoronderdelen erin zitten, zal ik de rijervaring opnieuw beoordelen. Ik scheur bijna nooit over een weg, dus als ik me zelfverzekerd (en veilig) voel, dan laat ik de rest waarschijnlijk met rust. Het hangt er vooral van af of je je veilig voelt. Misschien als mijn enthousiasme enorm is en ik zoiets heb van "OMG, ik moet meer hebben." Maar we zullen zien hoe ver ik 5gactually ga. Ik laat het je weten nadat mijn spullen erin zitten, naar verluidt duurt het ongeveer 100 mijl voordat een van de onderdelen zijn analyse heeft voltooid (?), en zijn bijdrage aan het hele pakket implementeert. Succes ons beiden.

#12 ·
Is er iemand die de JagMadness Tunes op hun V6 F Type heeft geïnstalleerd?
Ik heb ongeveer een maand geleden een 2016 Base Convertible gekocht en heb net de level 1 tune op 420 pk geïnstalleerd. Ben van plan om als volgende naar level 3 te gaan met een bovenste en onderste poelie. De tune was eenvoudig te installeren, plug and play. Ik had het geïnstalleerd binnen anderhalf uur nadat ik het power gate 4-module van FedEx had ondertekend. Kan zeker een grote toename voelen in het koppel in het lage en middenbereik in de butt Dyno en de manier waarop de achterkant uitstapt en de banden laat piepen bij de één naar twee schakeling met 295 Nitto 555's, De klantenservice was uitstekend met Madness auto works, de ontwikkelaar van de tune belde me rechtstreeks om te bespreken wat ik zocht in prestaties voor mijn auto en de verzending was snel en veilig. Tot nu toe is de tune geweldig en ik begrijp dat het beter zal worden naarmate het zich zet. (Net gisteren geïnstalleerd) Werd een beetje nerveus toen de kerstboom oplichtte met ABS-fout en een heleboel andere functies die niet werkten voor de snelle rit om de blok, maar toen ik haar terug in de garage kreeg, de ontsteking uitzette en weer aanzette, verdween alles vanzelf en het is nu weer in orde.

#14 ·
Ik heb ongeveer een maand geleden een 2016 Base Convertible gekocht en heb net de level 1 tune geïnstalleerd naar 420 pk. Van plan om de volgende stap te zetten naar level 3 met bovenste en onderste katrol. De tune was eenvoudig te installeren, plug and play. Ik had het geïnstalleerd binnen anderhalf uur nadat ik het power gate 4 module van FedEx had getekend. Kan zeker een grote toename voelen in laag en middenbereik koppel in de butt Dyno en de manier waarop de achterkant uitstapt en de banden laat gieren bij de één naar twee shift met 295 Nitto 555's, Klantenservice was uitstekend met Madness auto works, de tune ontwikkelaar belde me direct om te bespreken wat ik zocht in prestaties voor mijn auto en verzending was snel en veilig. Tot nu toe is de tune geweldig en mijn begrip is dat het beter zal worden naarmate het zich zet. (Net gisteren geïnstalleerd) Werd een beetje nerveus toen de kerstboom oplichtte met ABS-fout en een heleboel andere functies die niet werkten voor de snelle rit om het blok, maar toen ik haar terug in de garage kreeg, de ontsteking uitzette en weer aanzette, was alles vanzelf opgelost en het is nu weer helemaal in orde.
Dat klinkt fantastisch!

#15 ·
Is er iemand die de JagMadness Tunes op hun V6 F Type heeft geïnstalleerd?
Ik heb de 420pk stage 1 van Jag Madness ongeveer 1000 mijl geleden op mijn 16 base convertible geïnstalleerd. Enorm verschil in het gevoel van koppel in het lage en middenbereik. Banden slippen van de eerste naar de tweede versnelling als je genoeg aan de paddles trekt om de achterkant uit te laten breken. Ik rijd met 295/40 Nitto NT555's achter en 265/40's voor. Ik ga binnenkort overstappen naar stage 2 en de pulley change. Geen problemen met stage one en ik rijd dagelijks met mijn F Type. Geen codes, alles werkt goed, geweldige ondersteuning en klantenservice van Jag Madness en mijn bestelling kwam snel en zonder problemen.

This post has been deleted
#18 ·
Eric heeft de Power Plus en de Auto-Flash afgelopen vrijdag geïnstalleerd.
De auto heeft nu de Go Pedal +, Power+ en Auto-Flash.
Hij zei dat er een vernieuwingsperiode is van misschien 50-100 mijl voor zowel de P+ als de Auto-Flash, maar je kunt direct verschil voelen.
Ik heb hem ook laten kijken waarom het zo luidruchtig is.
De laatste man die hem bezat, heeft de uitlaatdemper eraf gesneden, dus het zijn rechte pijpen (wat een sukkel)!!
Het is ongelooflijk krachtig/snel, maar ik kan niet in een auto met rechte pijpen rijden, dus het gaat begin volgende maand terug om hem te zien voor de Performance Exhaust.
Je kunt niet in de racemodus rijden met de Gopedal, hij springt gewoon van de grond af. Echt, het is onmogelijk.
Dus ik heb de eco-modus 5 stops omhoog gezet, toch is de auto belachelijk snel; zelfs Eric dacht dat.
Ik ben enthousiast over de uitlaat en dan over het 10" infotainment center/scherm met airplay en kaarten.
Na deze laatste twee mods is de auto klaar.
Bijna 6.000 voor de mods, maar ik wil het goed hebben.

#22 ·
Jag Madnes (JM) Stage 1 Tune is erin, er is geen twijfel dat de toename van 340-420 pk…perfect is. Handmatige versnellingsveranderingen voelen eigenlijk sneller aan…raar. Misschien mijn verbeelding, extra pk's maken deze auto echt perfect.

Ik had een probleem met de Powergate-telefoon-app die geen verbinding maakte met de Powergate-tuneringsmodule. Het was nogal een pijn in de kont. Ik heb ongeveer 4-5 uur zitten rommelen met instellingen, Bluetooth, enz. Ik nam contact op met JM via e-mail op de zondag voor Memorial Day na een nieuwe mislukte poging. Chad van JM reageerde eigenlijk binnen een uur of zo per e-mail met aanbevelingen. Ik probeerde het opnieuw op Memorial Day en had geen succes. Ik e-mailde Chad opnieuw en binnen 30 minuten belde hij me...ja op Memorial Day...ik was verbaasd. We bespraken wat ik probeerde en hij zei dat hij nog nooit had meegemaakt dat de Powergate-app geen verbinding maakte met de tuningsmodule. Ik probeerde het nog een keer, geen succes. Chad opende een ticket voor mij bij AlienTech en plande een tijd voor Alien om op afstand in de module te komen om te zien wat er aan de hand was. AlienTech komt op afstand binnen, deed er iets mee en toen werkte het prima. Irritant, maar ik was blij dat het werkte. Ik kan Chad van JM niet genoeg bedanken, geweldige service (en hij werkt aan een korting voor mijn moeite!).

#25 ·
Jag Madnes (JM) Stage 1 Tune is erin, er is geen twijfel dat de toename van 340-420 pk…perfect is. Handmatige versnellingswisselingen voelen eigenlijk sneller aan…raar. Misschien mijn verbeelding, extra pk's maken deze auto echt perfect.

Ik had een probleem met de Powergate-telefoon-app die geen verbinding maakte met de Powergate-afstemmodule. Het was nogal een pijn in de kont. Ik heb ongeveer 4-5 uur zitten rommelen met instellingen, Bluetooth, enz. Ik nam contact op met JM via e-mail op de zondag voor Memorial Day na een nieuwe mislukte poging. Chad van JM reageerde eigenlijk binnen een uur of zo per e-mail met aanbevelingen. Ik probeerde het opnieuw op Memorial Day en geen succes. Ik e-mailde Chad opnieuw en binnen 30 minuten belde hij me...ja op Memorial Day...ik was verbaasd. We spraken over wat ik probeerde en hij zei dat hij nog nooit had meegemaakt dat de Powergate-app geen verbinding maakte met de afstemmodule. Ik probeerde het nog een keer, geen succes. Chad opende een ticket voor mij bij AlienTech en plande een tijd voor Alien om op afstand in de module te komen om te zien wat er aan de hand was. AlienTech komt op afstand binnen, deed er iets mee en toen werkte het prima. Vervelend, maar ik was blij dat het werkte. Ik kan Chad van JM niet genoeg bedanken, geweldige service (en hij werkt aan een korting voor mijn moeite!).
@Reechinc Ik overweeg de eerste fase voor mijn 2016 V6 cabrio te doen. Ben je tot nu toe tevreden met je update?

#24 ·
Ik heb een paar maanden geleden de Level 1-tune gedaan en het heeft perfect gewerkt. Verhoogd vermogen in alle bereiken. Ik heb net de go Pedal + vorige week toegevoegd. JM heeft me gratis geüpgraded van de Go Pedal, omdat ze het niet op voorraad hadden op het moment dat ik bestelde. Ik zal de bovenstaande gevoelens herhalen, de gasrespons in de Race-modus is bijna onbestuurbaar op de weg. Ik rijd met een 295/40 Nitto NT-band achter, die een geweldige grip heeft als hij eenmaal warm is en de banden eraf zal slaan. De Sport-instelling houdt de dingen snel, maar soepeler en beter geplant. De volgende stap is Stage 2 en de bovenste poeliewissel en koude luchtinlaat. Ik kan niet wachten om wat meer supercharger-gejank te horen. Het enige probleem dat ik onlangs heb gehad, zijn de lean idle-codes van bank 1 en 2, dus ik ben op zoek naar een vacuümlek ergens voor de TB of misschien de PVC-dop.
Image